Hemma igen

Min man är hemma igen, Antonio är sjuk och han behöver sin papi.
Dessutom känns det inte rätt att bara för att jag och min man bråkar så ska det inte gå ut över Antonio.
Så vi får försöka att inte bråka nu.
Antonio var upp halva natten och somnade vid 5 så han och jag har sovit kill kl 1 på dagen då kom jag på att vi skulle varit på bvc halv 1 med Isabel för att hon skulle få sin vaccin spruta.
Det får bli nästa vecka istället.
Min fick jobb idag med att skotta bort all snö från tak, så vi får hoppas att han få jobb ett tag fram över nu.

Har varit lite dålig på att uppdatera men ska bli bätte =)

En bild från idag, Isabel har fet kräm i håret om ni undrar vad det är :)


Köptes igår,
Till Antonio.
En tröja med drake.
Ett pussel med fyra olika bilder från Babar.
Ett par hängslen.
Till Isabel.
En "klänning" med Hello Kitty
och en napp hållare med Hello Kitty.

Pusslet och napphållaren beställde jag här ifrån.
Men vi fick hem det igår.

Kommentarer
Postat av: marie

Just nu lottar jag ut en bärsele på min blogg för barn mellan 1-5 år. Tävla du med. Kram

2010-02-27 @ 18:49:51
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0