Handlat

2500 någonting blev det :P
Nu har vi iallafall nästan allt förutom ersätting till isbel den kostade 88 kr för en förpackning, helt sjukt bara för att det var något extra h,a i eller vad det nu var.
Den vanliga utan kostade bara 55 men det var så klart slut.
Får köpa det på våran ica istället.
Vi köpte nästan bara nödvändiga saker, köpte två bodys till Antonio, äntligen hittade jag i stl 92.
Sen köpte vi ett jätte roligt tält :D som ni kan få se sen.

Vi ska snart ut igen, eller aa jag och Isabel min man är inte hemma.
Så vi får hämta Antonio själva, inte så roligt att släpa ut Isabel när det är så här kallt.

Nu ska jag kolla klart på Fame innan jag gå hej så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0