God natt

Idag har varit en lugn dag, mamma kom hit lite och hjälpte till at städa.
Min mamma är världens snällaste! :D
Igentigen skulle vi ätit middag hos mamma idag men det blev inte så min man var för trött och jag hade ont i magen.
Alltså den här dumma hormonspiralen gör mig galen, ibland kan jag nästan inte gå för att det gör så ont, det är fan värre än värkar.
Imorgon ska jag ringa till mvc och prata med bm och jag hoppas att jag kan ta ut den redan i morgon.
Vet inte vad det finns för annt jag kan ha eftersom att p-stav inte funkade och inte den här och inte mini piller eftersom att jag alltid glömmer att ta dom.

Jaja  får se hur det bli, annars ska jag stor handla imorogn, och så hade jag tänkt att beställa vagnen men tunnelbannorna kronglar ju så det kanske inte blir så, sen kanske jag måste tänka en gång till om jag verkligen ska köpa en ny vagn :P


Vad tycks om dom svarta, blev helt kär :D

Kommentarer
Postat av: dorion

skitsnygga!

2010-02-23 @ 10:11:32
URL: http://www.daredesign.se/blogg
Postat av: Emma

Vart har du hittat dom stövlarna?? :)

2010-02-23 @ 20:34:32
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0