Blandat

Alltid samma sak varje vecka, Antonio blir smittad på dagis.
Han är jätte förkyld och har feber och kräks.
Jag tror inte att alla barnen på hans avdelning verkligen stannar hemma tills dom blir friska.
Antingen för att föräldrarna inte kan ha dom hemma eller för att något annat.
Det är klart att dagis barn blir sjukare än andra barn men att bli sjuk en gång i veckan tror jag inte är så vanligt, men det kanske det är.
Funderar lite på om han ska sluta på dagis och vara hemma med oss i stället.
Ska prata lite med min man om det.

Idag har vi bara varit hemma, min man och jag har pratat allvar.
och nej vi ska inte skilja oss :)
Jag älskar min man.

Jag har bestämt att jag ska slänga alla mina kläder och köpa helt nya.
Har hittat så mycket fina saker :D
och en massa snygga skor.


Kommentarer
Postat av: Maya

haha, om jag hade pengar hade jag också slängt alla kläder, jag har slängt hälften och imorgon ska jag ut och shoppa!! :D Stackars Antonio! :( hoppas att han kryar på sig snabbt! Kram!

2010-02-27 @ 20:21:30
URL: http://quetzalen.bloggproffs.se
Postat av: J. -17 och gravid

Ha en trevlig helg :)

2010-02-27 @ 21:42:26
URL: http://alwaystha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0