Vad hände?

Mina barn har typ alltid varit snälla riktiga änglar, lugna, glada osv men nu...
Dom har blivit riktiga små troll, skriker, kastar saker, gnäller, slåss, rivs gud jag vet inte allt dom gör men dom är galna!!!
Vad händer?
Antonio som absolut ville stanna hemma fick ju det men någon timme senare blev han skit arg och skrek att han ville till dagis.
Då var det ju försent så där blev han förbannad, vila funkade ju inte så vi låg och tittade på Aladdin på min dator, självklart somnade jag och Antonio hade gått ut och lyckats få tag i mina pärlor som jag pysslade med och självklart hälde han ut alla och jag vaknade av att han försökta mata mig med dom, men han var duktig som plockade upp alla.

Så här jobbigt har det ALDRIG varit förr att vara ensam med barnen, för att inte tala om hur dom är mot varandra.
Fan Isabel blir ju skit arg när Antonio är på henne så nu slår hon verkligen tillbaka och rivs.

Ta ett djupt andetag och räkna till 10!!!!!

Puss ha det bra

Kommentarer
Postat av: martina

Hej!

Jag samarbetar med DISNEY CHANNEL och lägger upp exklusiva klipp som jag får av dom lite då och då.



Idag finns ett klipp om Eric Saade.

Hade varit jätte kul om du velat gå in och kommentera de :)



Ha en bra kväll!

/martinaherrstrom.blogg.se

2010-12-21 @ 18:30:44
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/
Postat av: neli

aaw vilka söta barn du har =)

2010-12-21 @ 22:01:28
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0