Rubrik

Inte den bästa uppdateringen men jag har inget roligt att berätta om, dagarna rullar på som vanligt.
Våra dagar ser ut så här, gå upp, äta frukost, ta på barnen alla kläderna, lämna på dagis, gå hem, busa med Isabel, städa, vila, hämta på dagis, hem och leka, laga mat, äta, natta barnen, sitta vid datorn :)

Mindre än en månad kvar av ledighet sen pluggar jag 100% :S men jag ska klara det!
Sist jag gick i skolan på riktigt det var ju när jag gick i 9an och jag vet inte ens vilket år det var så det blir nog tufft och väldigt skillnad till dom 25% jag pluggat nu.
Det jag ville säga med det är att jag njuter av varje ledig dag, synd att min man jobbar så mycket nu bara.
Antonio tycker det är lite jobbigt eftersom att han är så van vid att hans papi är hemma när han kommer hem.

Sen är det ju jävligt typsigt att Isabel inte hamnar på asamma avdelning som A, tydligen ska bara ett barn sluta eftersom att det bara dinns 07or på andra avdelningen, så det finns inte så mycket att göra åt det.

Ivanligt ordning min lilla bustjej som gör knasika saker haha men hon är för underbar :D

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tack! :)



Soffan är från Stalands möbler och klockan från Mio :)

2010-12-21 @ 09:00:22
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

fick du mitt sms?:)

2010-12-21 @ 10:03:24
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0