Sista julklapparna

Fick hem dom tre sista julklapparna idag.
En var till min syster dom andra var två filtar från Elodie details till barnen.

Blev besviken helt klart var inte alls lika fina som på bilden och inte lika mjuka och sköna som man kan tr när man läser om dom så dom kanske skickas tillbaka.
Isabel behöver un tunn men varm filt i sin åkpåse, åkpåsen är ganska varm det brukar räcka med strumpbyxor på henne men när det är extra kallt ute kan det vara skönt.
Fattar inte att folk kan tycka att Bugaboo åkpåsen är tunn!
Kanske ska åka in till Åhlens city och kolla på andra Elodie filtar men jag tycker ofta att deras saker är finare på bild :P

Imorgon har jag inge planer, orkar inte åka till öppna förskolan så vi är nog bara hemma Isabel och jag och pluggar till det otroligt roliga prover på fredag! (NOT).
Kanske åker en tur till farsta :P
Eller kanske någon som har lust att ses?


Ska sova snart godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0