Pyssel

Jag har alltid älskar att pyssla men jag är verkligen för lat för att gå och köpa massa pyssel grejs.
Idag var vi i farsta och då passade jag på att köpa lite pyssel saker så jag hoppas att det lyckas så ska ni få se det sen.
:)
Men det är ju skit dyrt med saker eftersom att man behöver så mycket för att det ska bli lyckat pyssel.

Vet någon förresten var man kan köpa stora kritor! alltså typ bebiskritor som man inte bryter sönder så lätt har sett på nätet att det ska finnas tjocka kritor men jag hittar det ju ingenstans :S
Vet inte hur många olika kritor och pennor jag köpt till Antonio men dom går ju sönder osv sen
är fingerfärg eller vattenfärg bäst för en 2½åring?? svårt val haha men kan verkligen inte bestäma mig.

Juste det här med att kläder är ett big no no i julklappar tar jag tillbaka :P hittade så underbart söta kläder på Kapphal som jag bara var tvungen att köpa till Isabel, letade och letade till Antonio också men hittade bara ett ur gulligt plagg :)
Smakprov :) påminner om Zara kläder, men det är mycket finare i verkligheten än på bild.
Tröjan fanns tyvärr inte i hennes stl i vitt men rosa var söt också :)


Ja vi har haft en jätte trevlig dag i alla fall men mycket spring i butiker och lite gnälliga barn men dom är ju så duktiga kanske inte så rolig att sitta i vagnen i några timmar :)

Nu ska jag så in barnens julklappar, dom sista nästan kommer hem två nästa vecka :)

Ha en trevlig kväll :D

Kommentarer
Postat av: nadia

Ett tips är att köpa pyssel på tradera. Mycket billigare än i affärer eller webshoper. Igår såg jag ett paket med 100 olika papper i olika mönster och färger för ca 30 kr. Jag scrapbookar när andan faller in och köper mycket av pysslet på tradera.

2010-12-06 @ 23:58:42
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Lisbeth

så fine klær! :)

2010-12-07 @ 07:45:58
URL: http://lisbetht.blogg.no
Postat av: Jannika mamma till Jillian

jo!

1 tsk vaniljsocker

2 msk kakao

5 dl florsocker

4 msk rumsvarmt smör

liiiiiteeee mjölk eller kaffe för att få den rätta konsistensen.. kanske bara en tsk eller msk.



Blanda ihop allt!:D

2010-12-07 @ 08:33:37
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0