Mys dag

Kl 7 började jag skriva det här inlägget men nu har kl redan blivit 10:11
Det började med frukost sen gick det över till lunch, båda barnen var jätte hungriga så jag fixade i köket och Antonio skulle sätta sig på sin stol och plötsligt hör jag en stor smäll och Antonio börjar stor gråta.

Jag springer in och ser att han ligger på golvet och han halkade när han skulle sätta sig på sin stol och tydligen slog han i huvudet.
Antonio är ingen sån som gråter när han slår sig så när han väl gråter då vet man att det gjorde riktigt ont.
Men nu leker barnen och jag försöker pyssla men Antonio har börjat med något riktigt dumt och det är att skrika, fan vilken röst han har alltså man blir ju döv, så det bli mycket "sluta" nu tyvärr men det är nog bara en period får vi hoppas.

Antonio ville inte gå till dagis så därför är han hemma :) blir kanske lite dagis i morgon sista dagen på ca en månad.

Biblioteket är ett måste i dag efetrsom att vi har ca 20 böcker :P som måste tillbaka.
Sen ska vi förska handla, med tanke på hur uppspelt Antonio är nu så kommer det nog inte gå så bra :P synd att vi inte har syskonvagnen här.

Barnen håller på att driva mig till vansinne just nu, Antonio skriker som jag precis berättade om och Isabel drar ut kontakten till lampan och drar i granen!!!! Båda tycker det är skit roligt när jag säger till dom.
Jisses!!!


Ha en bra dag puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0