Mina fina skatter

Hade tänkt att ha en mys dag men mina älskade barn men Antonio vaknade 20 i 9 och ville gå till dagis så då fick han det :)
Isabel och jag får väl mysa själva och städa lite tror jag, sen ska vi i vanlig ordning åka till Farsta och kolla runt lite.


Isabel är så skön med sina miner :D hon var inte ledsen men hon fjantar sig hela tiden när jag tar bilder :D


Finaste Antonio på dagis :D Två var pepparkakor och två var tärnor sen var resten tomtar haha såg ganska löjligt ut måste jag säga :P att alla andra var tomtar alltså.

Fattar inte det här med att ta kort på dagis, på en del är det "förbjudet" men man måste väl kunna få ta bilder på sina egna barn eller?
På Antonios dagis får man ta bilder men för det tar jag ju inte bilder på andras barn även om dom är med Antonio :P jag vill ju ha bilder på mina barn inte på andras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0