LOCA LOCA!





När det är helg och är hemma kan man ha lite "vad som helst kläder" :)
Så det här blev Dagen outfit för Isabel
Tröja från Zara baby
Mjukis från H&M
Mockasiner Po.P



Jag parkerade barnen framför datorn i dag när dom ät lunch så jag kunde få fixa disken :)
och nej jag brukar inte göra det :) brukar sita i att diska haha men nu behövdes det fixas.
Barnen kollade på spanska barnlåtar.

Antonio sjunger med i vissa han är så duktig.
Kollade på Shakria loca loca så efter det har han sprungit runt här hemma och skrikit loca loca! :D
Ett ord han älskar är glass och jag jag kan lova att allla som träffar honom är trötta på det ordet haha man blir helt galen allt är glass så nu försöker jag få honom att sluta säga det och om han vill ha glass så ska han säga  helado istället får se om det lyckas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0