Lite hjälp?

Okej som ni kanske vet så börjar Bel på dagis om mindre än en månad!
Nu låter det ju väldigt konstigt men vad behöver man på dagis haha!
Skor har hon inte så det vet jag att vi måste köpa men vad mer?
Ni som har döttrar
Måste man ha byxor på dagis? eller funkar klänningar helt ärligt har hon ju typ bara klänningar och strumpyxor och ett pat leggings men typ jeans är det nödvändigt?
Och vilka vinterskor passar till en liten som inte kan gå än?




Måste bara berätta hur söt min lilla är :D
Igår fick Antonio en piggelin och så sa han att han också heter det i efternamn :D
Kanske inte så jätte jätte likt vårat efternamn men lite, skit gulligt i alla fall och han är så duktig att han kan nästan uttala vårat efternamn. :P

Måste bara säga att jag tycker att vårat efternamn är riktigt fint :D
det fassar bra till barnen namn också, bättre än mitt efternamn...
Om ni skulle gifta er, skulle ni byta efternamn helt då?
elle kanske ha dubbelnamn?

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Åh fan! jag har inget busskort.. kan försöka skaffa ett annars så kan jag itne åka någonstans:S hahahah åker ju tåg å tunnelbana in:S:S kan höra av mig ikväll?:)

2010-12-20 @ 10:16:10
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Byt INTE namn är mitt tips. Jag gjord det å jag ångrar mig. Ganska mkt faktiskt.

Jag skulle ha stått på mig så att HAN bytte namn.

Bättre med dubbelnamn än att byta bort sitt eget.

2010-12-20 @ 10:44:33
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0