Isabel <3

Hur blir man rik? Typ så rik att man klarar sig resten av livet och inte behöver arbeta?

Finaste flickan i världen, jag försökte ta en bra bild så man såg kläderna ordentligt men det var svårare  än jag trodde :D
Tröja från Kapphal stl 86/92!
Leggings Kapphal stl 86
Väst Kapphal stl 86/92
Mössa Åhlens stl 48

Dom har värligt konstiga storlekar västen är ju stänatn förliten och tröjan är ju inte så stor den heller synd eftersom att jag hoppats att hon skulle kunna ha kläderna ett tag :P
Västen var slut i Farsta annars skulle jag köpt en stl större, har tappar bort kvittot så jag kan inte byta :P

Mössan var ju ett jävla dumt köp hon sov medans jag köpte den sen provade jag den och tyckte att den var jätte bra så då tog jag bort lappen :P sen när vi skulle ut så märkte jag att man var tvungen att knyta skiten så den gick ju sådär eftersom att snörerna var ganska korta, men det var precis en sån jag ville ha till henne men med knapp.

Rosetten köpte jag på lekia passar henne så bra :D

Kommentarer
Postat av: Tina

Söt tjej!!! Ja rik det undrar jag också hur man skulle kunna bli hehe?????

2010-12-18 @ 10:53:43
Postat av: Linn

gulligt ;)

2010-12-19 @ 13:52:48
URL: http://linnvanbeerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0