Hej hej

Alltså just nu är blogg lusten verkligen inte på topp jag är sjukt trött och har så svårt att sova på nätterna och har inte ens kunnat såva på dagen i dag så jag mår inte så bra.

Antonio ramlade ner från soffan och slog i munnen i bordet så nu har han en spricka i läppen och en fläskläpp dessutom slog han huvudet i hissen i dag och min man har fått en liten bränskada på handen så nu kan han inte jobba.
Men Isabel och jag vi mår i alla fall bra :)

bilder är det dåligt med då jag är GRYMT besviken på min kamera!!!!!!
Ha en toppen kväll ska natta Antonio nufå se om jag somnar eller inte

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Tina

Usch vilken otur din man och son har haft hoppas att allt blir bra snart med dom och att dufår blogg lusten tillbaka.

2010-12-28 @ 20:57:15
Postat av: Maya

Åh vad jobbigt att inte kunna sova varken på natten eller dagen och stackars lilla Antonio! Hoppas att turen vänder imorgon!

Tråligt att höra att du inte är nöjd med kameran :( Vad ska ni göra på nyår då? Kram

2010-12-28 @ 21:25:01
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: marina

oh stackars din man och din bebis! Min kille blev av med en bit finger på jobbet så han e sjukskriven också :S

2010-12-28 @ 22:04:20
URL: http://myworldiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken kamera är det? Kram

2010-12-29 @ 16:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0