Godmorgon

Efter mindre än två timmars sömn är jag uppe och äter frukost med Antonio.
Varm choklad och mackor ärter vi och det tycker han är jätte gott :) så nu fick han ta över min choklad haha
Min man är hemma sjuk igen och Isabel sover, ska snart åka till farsta och lämna tillbaka några saker men inte köpa något hehe.

Igår var jag och barne ute men Isabel vägrade att sitta i snön så jag fick gå upp och lämna henne igen, Antonio och jag gick till stora parken och lekte ett bra tag tills det blev för kallt :P

Fan jag är inte alls nöjd med min kamera ser ni vilka dåliga bilder det blir!
kolla på den sista, det ser ut som att den är luddig och jätte mörk dessutom :'(

Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Läs i manualen och på olika forum för att lära dig om de olika inställningarna som finns.

:)

2010-12-28 @ 11:25:51
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Ser sjukt mörkt ut! va gör du idag?:)

2010-12-28 @ 12:02:54
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0