Gårdagens outfit

Jag och barnen har varit själva idag eftersom att min man jobbade. trodde det skulle gå snabbt men han kom hem vid 6 tror jag att det var.
Antonio åt så sjukt mycket mat idag han älskar verkligen fiskpinnar med ris och sås haha :D
han åt typ 8 stycken vilket jag tycker är mycket för ett barn.
Isabel fick äta med händerna, nästan första gången :)

Fredag
Isabel och jag var på Bvc och hon fick sin 1 års spruta och så mätte och vägdes hon,
73cm och 8 någonting vägde hon? hur kan hon ha 86 i kläder om hon bara är 73?
Hon hade sin fina nya stickade tröja från cubus stl 80 nästan förliten är den men dom har ju skumma stl
i 86 står det 18mån.

Efter bvc gav vi oss iväg för att träffa Maya och Minoo i stan.
Köte två par mockasiner på polarn o pyret till barnen sen kollade vi på NK och jag letade efter den ur söta Burberry mjukisdressen till Antonio :( men den fanns inte i svart och inte i Antonios stl tyvärr ville verkligen köpa den.

Gårdagens outfit
Bel
jacka från Kapphal
Mössa H&M
Stickad tröja Cubus
Srumpbyxor H&M

Antonio
Piketröja H&M
Tröja Cubus Penut
Jeans Åhlens
Srumpor H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0