Det är fult med avundsjuka!

Provet är bokat till nästa fredag, 9-11 skulle det vara, mamma skulle vara barnvakt om det behövs.
Känner att jag måste plugga men vet inte riktigt vad det är jag ska plugga man skulle skriva en text men vadå en text finns ju tusen olika sätt att skriva en text på.

Blev lite smått irriterad i dag när jag fick ett samtal av mamma då det hade varit någon som ringt henne och frågat om hur det kom sig att vi fått "överraskningen" som jag blev så glad för.
Jag hade skrivit det på FB eftersom att jag tyckte att jag kunde det för det är inte många där jag inte känner kanske 1.
I alla fall så tycker jag att det är förjävligt att man inte kan få vara glad för något utan att folk ska hålla på!
Jag vet inte vem det var och varför eller hur samtalet med mamma var och det spelar ingen roll för jag måste ju kunna få skriva om saker på FB utan att som mamma sa det "folk kan ju bli avundsjuka" "andra kan få reda på det" osv osv
Uch nej sånt är inge roligt alls :)


Annars har jag och Bel varit i Farsta (ovanligt :P) och köpt det perfekta julklappen till min man, blev även ganska mycket kläder till barnen.
Men det jag inte hittade var ett par mockasiner till Antonio!
Överallt fanns det för tjejer rosa med Hello Kitty men inte på kill avdelningen!
Har det gått så långt att mockasiner bara är för tjejer nu?

Allt kom inte med :) Antonio har nu stl 98 och Isabel 86 :D
Fast om jag ska vara ärlig så har Antonio några plagg som både passar på Antonio och Bel :D


Blev inte så fina på bild :)


Nu är kl redan 8 och ingen middag blev det idag får väl bli nudlar vid 1 när min man ska vakna.
Han ska vara på jobbet vid 7 därför går han upp vid 1 :P
Imorgon ska jag och barnen till öppna förskolan på söder :)























ps.
Sen vill jag bara säga till alla som stör sig på att jag slösar så mycket pengar skit i vad jag lägger mina pengar på!
Jag köper precis hur mycket kläder, leksaker eller grejer jag vill!
Jag är ingen jävla fattig lapp så varför ska jag försöka få folk att tro det!?
det betyder verkligen inte att jag är rik på något sätt men jag väljer vad jag vill lägga mina pengar på!
Ingen behöver veta hur mycket eller lite jag har jag lägger mig inte i vad andra gör med sina pengar så varför orkar folk ens bry sig om vad jag gör med mina!

Ingen då menar jag verkligen ingen förrutom min man behöver veta något om min ekonomi eller för den delev vart jag fått mina pengar ifrån!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0