Dag 17 – Mitt favoritminne Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Dag 17.
Mina favoritminnen är helt klart när vi var på ultraljudet och såg att det låg en liten kille där inne sen en liten tjej :)
Det är en sak att veta att man har en bebis i magen men att få se att det verkligen finns något där inne är en helt annan sak när man får se sitt lilla mirakel :D

Dag 18.
Favoritfödelsedag hmm svårt.
Hade en minns inte hur gammal jag var men mamma och jag hade fixat skattjakt men jag orkade inte göra hela så jag fuskade :P ongrade det sen haha men det var roligt :D

Kommentarer
Postat av: Alex

du har jatte vackra barn!!!

2010-12-11 @ 10:30:38
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0