2 Veckor

om lite mer än två veckor är det jul :D saknas julstämning här hemma, kanske ska köpa lite julgrejer i alla fall men vart ska man göra av det vi har ju så mycket annat runt om.
Antagligen åker vi inte til landet tyvärr blir för kallt, funkar inte om Isabel kryper runt.
Så vi kommer vara hos mamma hela dagen, syster ystar kommer så klart fira med oss ska bli mysigt med en massa julklappar :D (till barnen) mamma höl på att smälla av när hon såg alla haha
Sen kanske vi firar med svärmor dagen efter om hon vill det (kanske ska spara lite julklappar till dagen efter också eller hur skulle ni ha gjort?

I helgen ska vi på glögg på mammas kör ska bli mysigt men det brukar vara sjukt mycket folk :)
men det finns alltid en massa gott.

Mitt pyssel funkade inte alls som jag tänkt så jag skiter i det :)
Hatar när man ska göra något så lyckas man inte göra lika fint som på bilden haha

NU ska jag städa lite medans barnen kolar på tv, sen blir det pepparkaksbak och en tur till banken om min man hinner hem, så klart missade vi Bvc tiden för att vi vaknade halv 10!
Så det måste bli nästa vecka, Isabel ska få sin 1 års spruta.

Juste har laggt in några grejer på Loppi som ni kan se i den lilla rutan nere i menyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0