1 December

Fram tills att jag kollade in Matildas blogg tänkte jag inte alls på att det verkligen är första december som betyder första julklappen.
Jag hade ju tänkt att ha alla julklapparna klara alltså dom 23 fram till jul men nu när alla inte är klara än så känns det inte så roligt att börja ge honom dom.
Vi ska på stan i dag och då kanske jag hittar det sista, sen måste vi göra lite jul fint här hemma så vi kommer in i någon riktigt julstämning här :)

Jag har gjort ett litet misstag såg jag i går, jag har ju köpt en del julklappar på nätet (inte på avbetalning):) och så igår när jag skulle slå in dom så såg jag att en sak som var till Antonio var från 18mån :D haha och den här grejen kostade 350kr och är ju betald så de är ingen ide att skicka tillbaka den.
Nu när jag ser på den ser man ju att dt är värsta bebis saken så jag ska köpa en ny en för äldre barn :)
Dessutom är fattar jag inte vad jag tänkte när jag köpte den dyraste :P finns lixom för 120kr hehe men men :D

En annan rolig grej var att jag slog in en julklapp i går en ganska stor inte jätte men sen skullej ga slå in en till och vad händer då pappret tar slut haha.
Två julklappar räckte det till :P ikeas julklapps papper är väldigt kort måste jag säga.

Nu ska jag försöka se till att vi kommer iväg :) skulle komma några gubbar och kolla på elementen i dag men jag orkar inte sitta hemma bara för att vänta på att dom kanske kommer.

*
Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tyckte det nyss var jul, tiden går galet fort :) Ha en bra dag!

2010-12-01 @ 11:18:07
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0