Vad ska jag göra?

igår tvättade jag två maskiner och hänge ut det på balkongen för jag hoppades att det skulle torka över natten men det är klart att det inte gjorde och nu luktar kläderna typ gammla kläder skit äckligt men hur f ska jag få det att torka?

Planerna för idag är att gå til bibloteket och låna några böker om fabler och grekiska någonting till skol uppgiften.
Jag 'r lite smått stressad av skolan teorin och körningen jag vet inte när jag ska hinna övningsköra och sen att JAG måste städa och fixa ALLT här hemma så det är inte så jätte roligt just nu.

Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av allt i alla fall försöka.

Just nu är det bästa att lägga sig ner och vila i en timme!

Bilder får ni vänta med orkar inte just nu

Hoppas ni har en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0