Så gulligt!

Igår när vi träffade Maya så frågade hon mig om Isabel brukade stå på alla fyra och gunga och då svarade jag nej.
Så idag när vi var ute på gården så la jag ner henne på mage i hennes vagn och plöpsligt stod hon på alla fyra och gungade :D
Skit gullig och hon gjorde det flera gånger också!

Inte lika gulligt att busungen har blivit mega förkyld!
Stakarn ögonen och näsan verkligen rinner som tur är Antonio lite bättre men han får vara hemma i morgon.
Syster och mamma ska vara barnvakt själv ska jag slösa bort en HEL dag för att åka till flen och ha en kör lektion i 40 min!
Det tar en timme dit och en tillbaka sen måste jag vänta en timme på att min lektion ska börja och en timme efter.

Jag har dessutom blivit förkyld och det resulterade i att jag gjorde en dum sak jag har fått höra att man ska äta en rå vitlöksklyfta så jag tänkte prova det men hur f ska man kunna äta en rå så jag tänkte vara lite svart och pressade en och blandade med lite vatten och drack!
GÖR ALDRIG OM DET IGEN!
Fy i h vad illa jag mådde en sec efter jag sprang till toan och höll på att spy har aldrig mått så illa i hela mitt liv!
Men nu hoppas jag verkligen att det funkar!

Vi skulle igentligen på middag hos svärmor med det fick bli en annan gång pga sjukdom :P
Men hon kom förbi med lite saker till Antonio
En vagn :P (mamma säger att vi snart kan öppan barnvagns butik)
En liten fotölj en likadan som vi har
pluss lite kläder
och rabarber paj :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0