Landet

Efter två veckor intensiv kurs så fick jag ha lite mys med mina ungar.
Mamma syster och vi åkte till Julita och hälsade på Pettson och Findus :)
Mamma min man och ungarna hade varit där veckan innan och Antonio tyckte det var jätte roligt så jag ville också följa med en gång.
Antonio fick mata fåren och hönsen, han fick till och med plocka mat till hönsen.
Inte nog med det Pettson tog fram metspön så fick ungarna fiska och måste helt klart säga att Antonio var duktigast av dom alla utan att skryta alltså :P
Han fångade 5 fiskar inte riktiga haha.

Vi såg ett ny gift par när vi satt och fikade jätte gulligt.
Det var en jätte lyckad dag och kommer absolut att göras om nästa år.



Isabel fick sitta i kärran eftersom att vi inte hade någon vagn och efter ett tag så vill Antonio dra henne.
Han orkade en bra stund men det tog lite tid så jag fick ta över :D

Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Vad mysigt ^^

2010-08-19 @ 20:14:36
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: emelie

hej hej :)

allt bra?



kram

2010-08-19 @ 21:27:22
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0