Helt slut!

Alltså ni fattar inte hur trött jag är!

Har kört två dubbel lektioner i dag en lektion är 40 min så nu kan fatta att jag är trött.
Dom andra tjerena har tur för dom bor ju på skolan så dom kan ta pause och vila medans jag kör och pluggar hela dagarna från halv 8 till 5!

Teorin gick bättre i dag och jag fick starta backe och så nägra saker har jag lärt in fel så det ska bara fixas inna vi går vidare.
Imorgon blir det teori på dator och dubbel igen!

Måste verkligen rekomendera intensiv kurs för alla som ska ta körkort.
Pluggar man hemma blir det inte alls samma sak man har inte en massa test och genomgångar.

22 körlektioner alla böker teori halkan uppkörningen gick på ca.13000
Vilket inte är mycket alls om man räknar på hur mycket det skulle gå på inne i stan.

Snart ska jag natta Antonio och jag lär ju somna då .
Ska köra vid halv 8 i mrgon ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

duktig du är som fixar körkort!

sv; jag läser distans på infokomp. du då?

2010-08-03 @ 22:11:27
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0