Dag 1

Hej hej nu har jag inte haft tid att blogga på nästan två dagar.

Ja det händer mycket just nu,
Isabel kan sitta helt själv nu längre stunder hon gjorde det i dag för första gången.
Jätte duktig!

Gick upp vid halv 7 idag min mobil ringde inte fast jag hade ställt klockan men som tur var mamma vaken.
Jag var skit närvös på vägen men så fort jag kom dit känndes det jätte bra Dom som jobbade där var jätte snälla och inte alls så där dom jag trodde :P
Mamma säger att folk som bor här inte typ gillar invandrare.
Inte för att jag är det men jag är ju inte Svensk men i alla fall tjejerna var snälla men dom skulle bara vara där en vecka och dom bor där på skolan.

Det var is kallt i rumt och där satt jag från halv 8 till 5! Eller aa okej jag var ute och körde i 40 min.
Gick helt okej han tyckte jag var duktig så det kanske inte behövs alla lektioner som vi betalt.
Resten av timmarna satt vi och gjorde "prov" gick sådär men det är tur att jag har två veckor det är väl lika bra så jag verkligen kan allt innan teori provet.

Mamma, min man och ungarna hämtade mig vid 5 och ungarna hade varit jätte snälla hela dagen och inte gnällt alls men så klart när jag kom så började båda grina :D

Nu ska jag ta det lite lungt och kolla på tv hoppas ni har haft en bra dag.
Imorgon blir det samma sak igen men det blir dubbla kör lektioner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0