Allt är inte alltid så roligt

och det känner jag verkligen nu.
Anledningen till att jag är lite nere är för att det är väldigt mycket just nu och jag behöver hjälp från mamma med ungarna som i dag när jag inte klarade av att plugga så fick mamma rycka in och vara lite med Antonio.
Där av fick jag världens skuldkänslor för att jag behöver fråga mamma om hjälp.
Varför jag tycket det är så jobbigt att be om hjälp är för att det är mina barn och jag ska ALLTID ta hand om dom även om jag har mycket att göra.
Dom är mitt ansvar ingen annans!

Många tycket säkert att det är bra att kunna be om hjälp men jag ser det inte på det sättet.

För mig känns det inte riktigt rätt just nu att jag tagit på mig så mycket som skolan plugga kör teori och övningsköra eftersom att det går ut över ungarna.
Dessutom var Antonio ledig från dagis i dag och då vill man ju göra något roligt med honom.
Imorgon är han ledig igen men då ska jag göra teoriprovet så då får mamma vara barnvakt igen eftersom att min man jobbar.
Saknar verkligen tiden då både jag och min man var hema med barnen.

Veckans skoluppgift är nästan klar så det känns skönt så i kväll blir det att plugga teori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0