Var med i tävligen du också


http://latinomamma.blogg.se/2010/april/tavling.html#comment
Glömm inte att vara med i min tävling, den avslutas 26 april



Antonio och jag sitter och myser i soffan, det ser ut att vara ganska fint väder ute så innan vi ska till bvc med Isabel ska vi gå till parken och leka lite.
Igår var min man och jag uppe till tre vi kollade på Paranormal Activity och kan ju säga att den var riktigt riktigt läskig och jag vågade inte kolla på slutet.
Efter filmen vågade ingen av oss sova men till sist blev jag så trött att jag var tvungen att gå och lägga mig.


Tror inte jag hinner uppdatera så mycket mera förens sent ikväll.
För efter bvc måste vi åka och hämta dom sista test blöjorna och sen ska jag träffa mamma och syster och äta på McDonalds, blää
efter det ska vi gå på bio, det är mämligen så att när min mamma var liten typ 10 så var hon med i en film.
Filmen heter Värmlänningarna och den har tydligen visning i dag och dom som var med i filmen ska kolla typ.
Så om någon av er sett filmen så spelar min mamma den rika lilla tjejen :D (Bara så ni vet) :P
Så jag kommer vara borta hela dagen och kvällen.


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Nej men det blir lite annorlunda nu. Nu kommer flera som vi inte känner osv :)

Det kommer bli kul

kram Love

2010-04-14 @ 12:31:43
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0