Onsdag 28 april 2010

Hej hej idag har jag inte orkat blogg och inte haft så mycket tid.
Vaknade kvart i 1 och min man var och tränade, Isabel låg och sov.
Skulle möta min man kl 1 vi skanstull så det var bara att kasta på sig kläderna och springa iväg.
Möte honom på F&S och vi gick till h&m för att lämna tilbaka mössan och så köpte vi en keps.
Vi gick till br och där köpte min man två försenade födelsedags presenter till Antonio.
På vägen till dagis tog vi en varsin kebab i bröd, hade inte ätit på hela dagen så det passade bra.


Antonio fick Food n fun leksaker av sin papi
han har dessutom blivit firad i dag på dagis med glass och ballonger








Kommentarer
Postat av: Karoline

Så nydelige unger! :) Kjempe fin blogg!



www.karolinefausk.blogg.no

2010-04-28 @ 17:59:29
URL: http://karolinefausk.blogg.no
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

gullungar :)

2010-04-29 @ 20:57:09
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0