Dop

Nu är det inte långt kvar tills Iabels dop och min födelsedag.
5Juni smäller det :D
Halva natten igår var jag uppe och kollade efter en fin klänning att ha på mig, först hade vi tänkt att hela familjen skulle ha något lila på sig men klänningarna som jag hade hittat förut fanns inte kvar.
Eftersom att det är svårast med klänning till mig så bestämde vi att det skulle bli rött.
Kollade runt överallt men hittade bara en, den här
/nelly.com/se%2Fkl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor%2Fvila-479%2Flilly-dress-479169-59/
Vad tycker ni om den?
Den är inte riktig röd men jag hittar verkligen igen annan som inte kostar över 500.

Min man och Antonio ska ha röda slipsar och så får jag hitta en rödfin klänning till Isabel, vilket inte borde vara så svårt att hitta eller?


Alla är i alla fall inbjudna nu och det blev till och med några till, min morbror och min lilla kusin kommer upp från skåne :D
Ska bli jätte roligt har inte träffat kusinen sen mitt bröllop, alltså över två år sen.

Vet inte riktigt hur många det blir än, alla har inte svarat och en del vet inte.
Men det kommer säkert att bli bra, hoppas bara att det inte kommer vara en till unge som döps som förstör allt.
När Antonio döptes så filmade min syster för tt det skulle vara roligt att kunna se när han blir större men videon är helt förstörd eftersom att den andra ungen skrek hela hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klänningen var jättefin! Hoppas att dopdagen blir fin & bra!!

2010-04-17 @ 15:26:53
Postat av: Anonym

Vilka söta barn du har!! :)

2010-04-17 @ 18:28:00
URL: http://ingridss.blogg.se/
Postat av: anna

Dina barn ser så extremt söta ut och du är vacker :) Gillar din blogg :)

2010-04-17 @ 21:29:18
URL: http://ingetnytt.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Den klänningen är gättesnygg den kommer säkert att passa gättebra /kram

2010-04-18 @ 00:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0