Underbar dag med en underbar familj

Idag föreslog min man för en gång skull att vi skulle ut på promenad så jag bestämde att vi skulle till en park här jätte när som vi aldigt varit i.




Vi har haft en jätte trevlig dag efter parken gick vi en lagom lång promenad så att Antonio kunde somna.
Precis när vi kom hem så kom mamma och hämtade mig och så äkte vi och övningskörde, gick ganska jätte bra :P
Vi över på att backa och parkera sen fick jag köra lite i trafik också :D

Kanske något jag ska börja med?
--> Isabel Dagens outfit.
Body - Po.P
Mössa - Po.P
Strumpor - Po.P
Byxor och tröja - Po.p :D

Antonio Dagens outfit
Mössa ?
Jacka - H&M
Byxor - JJF
Skor - Coop forum :P


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

dom e ju så söta dina barn :)

å hon har ju så mycket hår lill tjejen hihi

2010-04-25 @ 18:32:48
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Kul det där med dagens outfit!

kram:)

2010-04-25 @ 21:34:06
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilka härliga bilder :)

2010-04-26 @ 10:07:25
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0