Snart åker vi

Jisses är mitt nya ord :P haha
I alla fall så kommer mamma om en timme och då ska vi vara klara, jag är supet trött ovh ungarna har varit gnälliga hela natten.
Ska fixa mig själv innan jag väcker dom, annars kommer det bli ett väldigt liv.
Herre gud igåt när jag packade så blev det så sjukt mycket saker för bara fem och en halv dag.
Man vet ju aldig hur många gånger dom behöver byta blöja eller hur ofta dom behöver nya kläder om dom kanske spyr eller geggar ner med mat osv.
Hoppas att dom klarar sig på det jag har tagit med.


Slänger in en till video på när Antonio var liten, kan fortfarande inte släppa att det är sjukt att han har varit så liten och att Isabel kommer bli sådär stor snart :D

Kommentarer
Postat av: Emma Gunnarsson

Vill tipsa om min sida, jag har börjat sälja barnkläder och skor, det jag säljer nu är uggs och leggings :) Just nu är det ett otroligt bra pris på leggings, endast 49,50kr/st ! :)



Glad påsk!

2010-04-01 @ 22:55:02
URL: http://babyshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0