Isabel

Försvinner någonsin dom här känslorna?
Jag vill bara få glada tankar när jag tänkter på Isabel men det går inte,
känslorna från det första månaden dyker alltid upp.
Rädslan att kunna förlora sitt barn, rädslan att inte kunna sova för att man var så rädd att dom skulle ringa mitt i natten och berätta att hon inte fanns längre.

Det är så otroligt jobbigt att bara skriva om det här att det verkligen inte går att prata om det, även om jag vet att det precis vad jag behöver man jag kan inte.
Hela månaden när hon var på sjukhuset stängde jag av alla känslorna, jag visade inte för någon att jag var ledsen och rädd, jag ville visa mig stark för att kunna klara det.
En försvarsmekanism helt enkelt.
Men allt har sitt pris och mitt pris är att allt som jag försökte att inte tänka på då kommer upp nu.

Som nu var bara tvungen att skriva av mig lite.

Nu vakande min plutt så nu ska jag pussa lite extra på henne





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej gumman du ska se att allt kommer att ordna sig med dina tankar kring isabel kram på er

2010-04-29 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0