Grattis min lilla älskligt på 2års dagen!

Min lilla plutt fyller två år idag.
Inatt vaknade han kl 2, alltså nästan exakt två år sen jag fick se honom för första gången.
Det är så sjukt att han har varit så liten, att han ens fick plats i min mage.

Jag är så otroligt stolt över att ha en sån fin liten kille.

Samma bild från förra inlägget :P
Antonio några timmar gammal
3025g och 49cmlång


Antonio idag
Vet inte hur mycket han väger eller hur lång han är.
Det var ett tag sen vi var på bvc. :)
Han väger inte mycket det vet jag typ 11 eller högst 12 kg
Men växt har han i alla fall gjort.


Han har inte fått några presenter än för jag ju varit sjuk så har inte hunnit köpa något men då blir det mera på lördag :D


Kommentarer
Postat av: Madde

hihi! det händer mycket på två år!! grattis till stora killen!! =)

2010-04-19 @ 16:15:02
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0