Gick ju bra

Nej det är med att pausa från bloggen gick ju inte så bra, så nu är jag tillbaka.

Två saker har fått mig att må lite bättre det är att nu vet jag vart jag ska kunna sälja alla barnkläderna och sen så ska jag och min man och Maya iväg och träna i morgon.
Jag och min man kommer antagligen träna alla dagar i veckan och jag har tänkt att vi kanske ska träna tisdagar och torsdagar i Farsta och resten i hornstull.
Får se hur det går med barnpassningen i morgon, gillar inte riktigt att låta någon annan passa henne men det är den enda chansen till att kunna träna.

Nu ska vi laga lite mat sen i kväll ska vi kolla på Instängd 2 :)
Ha en bra kväll kanske blir ett till inlägg innan kvällen är slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0