Clash of the titans och Bride wars

Igår hade jag och min man en mysig film kväll-

Först lyckades jag övertala min man att kolla på Bride wars och den var riktigt rolig men jag är en sån där som hatar över lyckliga och överdrivna slut så allt utom slutet var bra.
Min man tyckte också att den var rolig.
Dessutom måste jag säga att jag tycker att det är lite läskigt med tjejer som har planerar sitt bröllop sen dom var små. :P 


Clash of the titans
är en ny film som handlar om en kille som visar sig vara son till en gud och han ska typ stopa kriget mellan gudarna och människorna.
Den var grymt bra och liknar lite 300 som är en klar favorit.
Den hade dock ett väldigt försägbart slut så det var en stort minus och så hade den en väldigt kort handlig tycker att dom verkligen klämde in för mycket på så kort tid.
Lit hoppigt lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0