Bvc snart

Hej på er.
Antonio är på dagis som vanligt och jag och min man har dansat lite zumba det var faktiskt riktigt roligt och mycket jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara.
Det är säkert jätte bra träning.


Vi sk snart iväg till Bvc och träffa doktorn och Isabel ska få sin 6 månaders spruta :(
Hoppas verkligen att hon inte få feber igen.
Lillan somnade nyss i babysittern så vi ska lägga henne i sängen så hon kan sova till vi ska gå.

Ska gör mig iordning så vi kommer i tid för en gångs skull :P
Efter bvc ska vi till farsta.

Kommentarer
Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

lycka till på bvc ;)

Leon fick också sin spruta idag men han är så tjock så jag hoppas han slipper feber haha, sägs ju att de stora barnen klarar de lite bättre. Och hoppas din lilla tjej klarar sig också :)

2010-04-29 @ 15:37:23
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0