April 22, 2010

Hej hej jag hoppas att ni har haft en bättre start på dagen än vad jag har.
Fick ett brev från Klarna om att jag skulle betala en faktura på 490kr för ett par byxor jag beställde från Bubbleroom som jag lämnade tillbaka.
Så jag tänkte att eftersom att jag har skickat tillbaka dom så kan jag ju inte betala hela summan men jo tydligen måste man det och sen ska man få pengar tillbaka från bubbleroom.
Jag fick pengar tillbaka från dom för två veckor sen och jag fattade inte varför, för jag visste inte att det var så och då hade jag inte ens betalat fakturan.

Tycker det är helt sjukt att det är så dom kan ju inte ge mig pengar tillbaka innan dom vet att jag betalat!
Så det är första och sista gången jag betalat med Klarna, vet inte ens varför jag gjorde det men nu vet jag att det bara är riktigt puckat.

Så nu dissar jag både Bubbleroom och Klarna!

El "gubbarna" har varit här och fixat sladden till tvätt maskinen eftersom att dom som installerade den var riktiga puckon och inte fixade det ordentligt.

Just nu är jag bara irriterad så jag ska nog försöka vila lite innan vi hämtar Antonio på dagis.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0