5April, 2010


Jag är helt slut, vill bara sova men ungarna måste ju nattas innan och sen måste jag ta ett bad.
Känner också att jag måste klippa mig snart, jag tappar så mycket håt nu när jag ammar och eftersom att jag har långt hår hammnar det ju överallt jätte långa hårstrån, inte så trevligt, sen måste jag också köpa ett gymkort.
Exakt två månader kvar tills Isabels dop och min födelsedag och då måste jag ha gått ner lite i vikt.
Pengarna bara flyger i väg och jag som hade tänkt att spara dom här pengarna.
Kan jag inte lixom bara få vinna en massa pengar :(
Fan såg en kille i dag på nyhetsmorgon som van 133 tusen, jag vill också!

Men jag ska ränsa bland Isabels och Antonios urvuxna kläder och sen sälja dom, eftersom att nästan allt är nytt så borde ju någon vilja köpa dom.
Kanska kan sälja lite leksaker också.

Ja ja orkar inte tänka på det, de är ju inte så att vi inte har pengar men lite mer skulle inte skada :P
Ikväll ska jag kolla på Stieg larsson - Luftslottet som sprängdes, är det tänkt.

JISSES!!! det är bara 2 månader kvar tills jag blir 21!!!
Jag vill inte, tycker 20 är helt perfekt.
och det är bara 14 dagar tills Antonio blir 2år!!!
det är galet va tiden går fort.

Nu har min man fixat mat!!




Kommentarer
Postat av: Bessie - 19år snart 2barnsmor

Fina barn =) Hoppas du får en trevlg kväll, Kram

2010-04-05 @ 21:02:11
URL: http://metrobloggen.se/Bessie
Postat av: mooukii

Fin blogg ! :)

Följa varandra via blogglovin kanske? :)



Kram // Mooukii.blogg.se

2010-04-05 @ 21:05:34
URL: http://mooukii.blogg.se/
Postat av: Sara

Hittade just din blogg. Vad söt du är och vilka fina barn du har :)

2010-04-05 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0