23 April, 2010

Hej hej idag har jag varit upptagen tills nu, hela morgonen har vi städat här hemma.
Allt är nu städat bara lite lite kvar i data rummet och Isables rum.

Så nu är vi reda för kalas i morgon, vid halv ett åkte jag till farsta och kollade runt, dom har ju byggt om där.
Jag skulle köpa presenter till Antonio jag hittade tre stycken hoppas att han gillar dom men det var faktiskt riktigt svårt att koma på vad jag skulle köpa.
Gillar inte riktigt BR tycker dom har dåliga saker allt är verkligen plast.
Men som sagt hittade tre saker och en jätte fin röd rosett till Isabel att ha på dopet, sen ska jag beställa klänningen till henne också.
Försökte hitta en snygg enfärgad pike tröja till Antonio men hittade igen, ska det vara så svårt att hitta det?
Dom har ju på H&M men bara för bebiser och det är han ju inte längre :P
Så det fick bli något annat snyggt som ni får se i morgon.

Kalaset börjar 2 men svärmor Antonios farmor alltså ska komma hit kl 1 med tårtor, ballonger och så.
Hade ju tänkt att baka tills i morgon men svärmr tar med tre tårtor så det behövs nog inte.


Mamma komer hit snart och ska äta middag och kolla så att det är fint här :P
Ikväll om ungarna tillåter så ska jag ta ett långt och varmt bad.
bilder kommer senare ikväll mama kom precis hit

Kommentarer
Postat av: Marina mamma till antonio =)

Det tycker jag! Jag bor för tillfället i märsta men till juni flyttar vi till rissne :D

2010-04-23 @ 18:13:19
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: Mamma till Ian

Hej nä de står såhär: Den passar perfekt till alla vagnar och används till barn upp till 3 år.

2010-04-23 @ 22:19:00
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0