Vaken

Idag var Antonio på dagis från 9-3.
Det går lite bättre nu, han hade tydligen inte varit ledsen lika länge i dag :)
Medans han var på dagis sov jag :D Var as trött (som vanligt) :D
Antonio är fortfarande vaken, eftersom att grannen hr under har födelsedagsfest.
Det var någon liten unge som höll på att hammra som en galning halv sju på kvällen.
Precis när Antonio skulle sova, så nu har han varit upp ett tag och ska snart få sova igen.

Jag ska kolla på råga Olle dokumentären sen ska jag sova, hej så länge.


Kommentarer
Postat av: mammagladh - Snälla, stötta mig

Inte lätt när grannar för oväsen vid fel tidpunkt :-(

2009-09-16 @ 21:00:59
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0