Tisdag

God morgon på er :)
Antonio vaknade kl halv 7, blää tidigt :)
Nu sitter vi och kollar på barn tv, idag lät jag Antonio kolla p något som jag aldrig aldrig trodde jag skulle låta honom kolla på.
Nämligen teletubbies +0(
Anledningen är enkel, just för att jag tycker det är fel att det är en kille som springer runt och töntar sig med en röd liten handväska!
Antonio fick iallafall kolla lite, men sen kollade vi på Tomas tåg eller vad det heter det tyckte han var roligt :)

Nu ligger han brevis mig i soffan och pratar en massa :D
Ha en bra dag hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Agaton

fel med en röd handväska?

jag kan ej förstå felet....

2009-09-22 @ 22:54:02
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0