Overaller

Jag fattar seriöst inte varför det ska vara så förbaskat dyrt med overaller.
Dom på H&M och dom andra "billiga" butikerna var tydligen sämst i test.
Inehöll typ massa gift så dom vill man ju inte ha.
Att köpa en overall på Pop känns ju inte så jätte roligt, 
med tanke på att dom konstar över 1000kr.
Täckjacka och byxor känns så jobbigt att hålla på att ta på,
nej overall känns smidigare så det vill jag att han ska ha.
Kanske får bli en begagnad om man hittar någon bra.
Jag är verkligen ingen sån som gillar att köpa begagnat men jag kanske blir tvungen,
men dom kan säkert också vara ganska fina.
Fast man måste kanske också ha täckbyxor.
Antonio har ju en vinter jacka, det är ju bra om man lixom bara ska ut och handla och så men,
fan va jobbigt det blev nu då :D
Jaja vi får se, ska prata med mamma.
Hon brukar kunna tipsa.

Godnatt :D 


Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

ja tradera och blocket brukar fungera perfekt då det gäller vinterkläder. Alltid bra med extra då det ibland kräks, kissas ner osv. Så man inte blir låst hemma bara för att det är smutsigt.

2009-09-28 @ 13:47:24
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Nicole

Köp en med bra märke och kvalitee.. lönar sig i längden!

2009-09-30 @ 20:32:10
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0