Kameler

Hej på er, i dag har vi haft en mysig dag.
Jag har vilat tillsammans med Antonio i nästan tre timmar.
Sen kom min mans kompis Pernilla hit, hon är så snäll .
Hon hade med lite kläder till mig.
Vi gick på en promenad, det är en cirkus är så jag tänkte att vi kunde gå dit och kolla.
Det fanns Lamadjur och kameler och sen en massa ponnys.
Dom var jätte söta och jag klappade kamelen
Sen köpte vi popkorn och sen gick vi hem.
Nu ska jag snart laga mat som vanligt, sen ska vi ha en lugn myskväll, 
med chips och cider.
Ikväll är det scream queens
Hoppas nu får en bra kväll hej så länge


Kommentarer
Postat av: Leia

Hej där!

Hur är det med dig? =)

2009-09-27 @ 12:04:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0