Fy fan va sjukt!

Antonio sover och jag och min man äter soppa har typ tryckt i mig fyra tallrikar :D
Kollar också på Fl och det är en massa snack om att män kan och ska få amma.
Fy va va äckligt och sjukt!
Kvinnor ska föda och amma barn INTE män!
En del tycker att män ska få det för att sammhället ska bli jämnställt, så löjligt.
Snart ska väl kvinnor kunna producera sperma också annars vore det ju inte jämmnställt, ne gud va töntigt.
Jag håller med att det som handlar om jobb och sånt då ska det vara lika men när det handlar om att skapa och föda och amma sina barn ska det inte vara lika, fan alltså kvinnor är skapade för det inte männen!

Kommentarer
Postat av: Mother, Married &Twenty

Håller med! Jämställdhet handlar inte om att alla ska vara lika och göra samma saker utan att man har olika uppgifter som är lika mycket värda. Men folk har helt snöat in på lustiga saker nuförtiden.

2009-09-03 @ 22:03:02
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0