Föräldrarmöte

Mitt livs första, som förälder då alltså :)
Det var väldigt snälla föräldrar och personalen är helt underbara.
Vi fick kolla på en video dom spelat in på dagis.
Fick se hur en hel dag var, gud va alla barn är duktiga.
Det som var jobbigt var att man hörde just Antonio i bakgrunden hela början, så skrek han MAMMA!
Han var jätte ledsen, men sen gick det bra.
Ska försöka fixa så vi kan få en kopisa på bandet.
Mötet började halv 7 men blev inte klart förens kvart 8 och vi kom hem kvart i 9 för vi kollade på restan av dagiset och pratade med personalen.
Min syster var barnvakt och tydligen hade det funkat jätte bra, Antonio hade inte varit ledsen eller gnällig :D
Imorgon ska han få vara hemma och sen på eftermiddagen ska vi åka till Ikea, hela familjen och min mamma.
Nu ska jag spela lite på dator :P sen ska jag sova.
God natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0