Familje dag

Idag var Antonio ledig från dagis.
Vi vaknade vid 10 sen gick vi till Bvc.
Mätte och vägde, allt såg bra ut växte som han ska.-
Bokade en tid till 1,5års kontrollen nästa månad :D
Han ska få en spruta till då, men det blir den sista på länge.
Sen pratade vi med henne om att vi todde att Antonio var allergisk mot sylt,
eftersom att han blir helt röd och varm på kinderna.
Hon skulle prata med barnläkaren så kanske vi skulle få en remis, till att kolla det.

Efter Bvc fixade jag min internetdosa som Antonio hade låst :D
Sen fixade vi med mass papper och sen käkade vi lunch.
Det var väldigt trevligt.
Haha i globen finns det ju en Arken Zoo.
Vi gick dit och kollade lite på fiskar och sen fick jag en sjuk ide att jag ville köpa en hamster :D
Men jag kom på att vi inte hade råd just nu.
Men iallafall kollade vi på guldhamstrarna.-
En tjej som jobbade där fick hjälpa att lyfta på huset.
FY FAN VA JAG BLEV RÄDD!
Skämmtar inte, det var en enormt stor, det var verkligen en råtta utan svans :S
Jag har ALDRIG sätt en så stor.
Men hon sa att det var vanlig storlek på dom.
Fattar inte jag har haft två guldhamstar dom var fan inte ens hälften så stora.
Jaja läskigt var det iallafall.
Sen såg jag en som såg precis ut som min lilla Wilma :D Fett söt.
Då var vi tvugna att gå så jag inte skulle köpa den iallafall.

Det var en väldigt trevlog dag iallafall, Antonio tyckte det var roligt att kolla på djuren.
Sen hann kl bli halv 6 när vi kom hem så Antonio fick middag och sen busade vi lite sen somnade vi två.
Ska snart sova igen får se vad vi hittar på i morgon, godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0