Puma


Dagen började dåligt,
jag låg och sov medans Antonio var uppe med sin papi.
Jag vaknade av att det började stinka,
fattade inte vad det var först.

Såg sen att det var katt j*veln som hade pissat ner hela min mans täcke och halva golvet.
As äckligt!
Det var tio min innan Antonio skulle vara på dagis.
Så vi var tvungna att stänga in katten på toan och fixa lite snabbt i sovrummet.
Sen skynda till dagis.

Inte nog med det, när vi kom hem hade katten spytt ner hela badrummet.
J*vla katt!
Höll på att slänga ut honom, men han är ju så söt så det kunde jag bara inte.
Imorgon ska kanske dom som ägde honom förut komma och hälsa på.
Dom trodda att han saknade dom.

Han är så söt, nu ligger han vid mina fötter igen och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0