Mat mat mat, bläää


Jag äter som en j'vla gris.
Alltså jag kan äta en riktigt ordentlig middag, sen tio min senare så är jag vrålhungrig igen.
Jag kan äta en massa mackor sen är jag hungrig 10 min senare igen.
Jag försöker äta frukt och nyttig mat men jag kan verkligen inte sluta vara hungrig.
Det är faktiskt as jobbigt.
Så här mycket år jag verkligen inte förra gången.
Just nu äter jag morröter :D
Vet igentligen inte om det är för att jag är hungrig på riktig eller om det bara är något konstigt sötsug. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! kika in på vår sida och var med i något av våra tävlingar!

vem vet det kanske är just du som vinner!

//vampiresenses.blogg.se

2009-10-16 @ 09:06:56
URL: http://vampiresenses.blogg.se/
Postat av: jamila

hehe, go easy on the food, det sätter sig ordentligt på höfterna!!!!

2009-10-16 @ 18:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0