Lördag

Är ensam hemma med Antonio nu, min man drog precis ner till kräftskivan.
Känner inte riktigt att jag orkar gå, Antonio är också ganska trött så vi ska äta Pollo istället :D
Länge sen.
Idag har vi varit i Farsta C och letat vindbyxor.
På intersport fanns det inge, på statdium skulle dom inte få in förens i början av november eller början av Februari.
Så det fick bli dom dyra från Pop iallafall.
Sen hittade jag ett par Viking skor som vi ska köpa till Antonio sen, tror dom kostade 400.(Såg nu att dom inte gjorde det, kostar typ 800 :D Billigt och bra :P)
Men det är det nog värt, har hört att det ska vara det bästa märket på vinterskor.
Sen åt jag sushi, inte så gott, brukat älska det men uch nej det var faktiskt äckligt.

Mamma ringde i morse och sa att hon skulle fixa ett tripp trapp stol till A.
Sen kanske en overall, får se hur det gick med det.
Imorgon kommer hon ju hit och så ska vi (Min man och min mamma) fixa och bära iordning här.
Sen kom jag på att vi bott här i nästan exakt ett år nu :D sjukt vad tiden går snabbt.
Antonio kunde inte ens krypa när vi flyttade hit :D
Nu går han på dagis och allt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0