Lördag


Bilder kommer :)
Eftersom att min dator är paj måste jag sitta vid min mans och det är betydligt jobbigare att fixa bilder här.

Idag har varit en riktigt tråkig dag, vi har inte gjort något.
Vid halv ett vilade hela familjen vilket inte var så smart eftersom att vi inte vaknade förens kl var halv 5.
Antonio lär ju inte vilja somna vid 8 idag inte.

Antonio och hans papi sitter och kollar på Disneydags och jag sitter här medans jag fixar middag.
Ingen lär ju vara hungrig när maten är klar eftersom att vi alla har drukigt Oboy och ätit lussebullar.
 Ja Antonio får också dricka oboy ibland.

Ikväll är det sista Scream queens så då får man se vem som får vara med i saw 6 :D
Tror att det blir Bitchen Michelle.
HAHA!.

Nej nu ska jag kolla till maten.
Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Hej ja magen är verkligen helt rund :) tror oxå de blir en pojke :) snart får vi veta :) vad är de du skall ha? har kanske frågat de innan. Kram

2009-10-31 @ 20:30:52
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0